advertentie Boekestijn

112-Midden-Delfland

Ongelukje zorgt voor brand op dak van woning

Door een ongelukje met een scheikundeproefje brak er zondag aan het begin van de avond brand uit op het dak van een woning in Maassluis

De studeerde jongen had in paniek het brandende proefje uit het raam gegooid. De stukjes papier kwamen onder de dakpannen terecht waardoor het dak in brand vloog. Het was niet de bedoeling van de jongen om het dak in brand te zetten. Hij heeft zelf actie ondernomen door als eerste te gaan blussen en 112 te bellen. De brandweer schaalde op en heeft een deel van het dak gesloopt waarna de brand geblust kon worden. De politie is ook ter plaatse geweest voor onderzoek. Volgens de eigenaar van de woning valt de schade reuze mee. Ze is erg trots op haar zoon dat ie zo goed heeft gehandeld.



Laat je reactie achter